Två veckor

Om två veckor är jag på svensk mark igen. Den tanken är väldigt läskig och gör mig just nu ledsen. Försöker låta bli att tänka på det... Idag är det fint väder så det är skönt. Har haft väldigt tjocka och läskia moln den senaste veckan, usch. Tornados nere i Oklahoma, väldigt obehagligt. Sommarlovet har hittills gått väldigt fort. Redan en vecka sedan jag slutade skolan. 
I helgen så åkte jag och en kompis och 'mudding' vi satt först i bilen och körde runt i leran, sedan fick jag den brilijanta idéen att hoppa ur bilen och att hennes pojkvän skulle köra igenom leran när vi stod vid leran. Vi blev leriga om man säger så, haha. Riktigt roligt! 
Har spenaderat tid med min bästa vänner här, spelat tennis, gått på promenader, spenderat tid med min värdfamilj och har även sakta men säkert börjat packa.. BLÄÄ! Vill inte! 
Idag vet jag inte vad som händer, ska ut och njuta av solen nu ett tag tänkte jag sedan blir det att fäga håret (sånt händer när jag är uttråkad och har hårfärg över, haha) kanske tar mig en jogg senare. En allmänt lugn dag helt enkelt. Behöver det också i mellan åt. 
 
Jag och Laredo blev lite leriga
Gunn från Thailand, Caroline från Österrike, jag och Vicky från Tyskland 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0