The Color Run

Hejsan! 
Idag åkte jag, min värdmamma och värdpappa ner till Omaha för att delta i ett 5km lopp kallat 'The Color Run'. Jag och min värdmamma gjorde detta tillsammans. Sjukt mycket folk! Under racet så vid olika stationer fick man maassa färg över sig som folk spruta ut. Det var som ett puder så det var färgmoln över allt! Väldigt coolt! Det var sjukt skönt för ingen var sådär superseriös. Folk gick, joggade, pratade och atmosfären var väldigt peppig och rolig. Trots att jag duschade och skrubbade mig själv rejält har jag fortfarande färg på kroppen och i håret.. Det var det värt! 
En otroligt cool och rolig upplevelse var det! Alla var på väldigt bra humör och det gjorde att man var glad och peppig. Åt gott efteråt och hade en trevlig kväll hemma. 
 
Helt vit och fin innan racet (alla hade på sig vita t-shirts så allt var vääldigt vitt i början!) 
 
Såhär såg vi ut efteråt 
 
Fäääärg 
 
Färg över allt, väldigt peppad och glad! 
 
Massa människor med färg över allt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0