Sommarlov

I torsdags var officiellt min sista dag på high school. Det kändes så skumt! Vet inte riktigt hur jag ska hantera faktumet att jag är hemma om endast 3 veckor. Tiden här har verkligen gått hur fort som helst och det är helt oftatbart att det snart är slut. Redan i tisdags åkte en av min bästa vänner hem till Schweiz. Jag åkte och sa hej då till henne i söndags och det kändes så skumt och jobbigt att säga hej då. När jag sa hej då till henne så blev jag så ledsen för jag tänkte på hur jobbigt det kommer bli att säga hej då till min värdfamilj och alla mina vänner här. 
Det känns otroligt skönt att redan ha sommarlov! Kan inte riktigt fatta det ännu eftersom jag knappt har haft det i två dygn. I går så låg jag och solade i typ 2 timmar sammanlagt, helt underbart! Har börjat gå på massa promenader, nästa helg så öppnar den lokala poolen så då kan man ligga där och glassa. Någon gång i veckan så ska jag och några kompisar åka till drive-in bion som är ca 45 minuter bort. Är riktigt taggad eftersom vi inte har något sånt hemma! Jag ska verkligen försöka njuta av all tid som jag har kvar så jag kommer med stor sannolikhet inte vara så aktiv här på bloggen. Uppdatering kommer, ni får hålla ut! 
Den 5:e juni lämnar jag Nebraska (jag flyger faktiskt ifrån Iowa, haha) och den 6:e juni landar jag på svensk mark igen. 
Merrick och jag på vårt sista track meet. 
High School kören på vår sista konsert för året. 
Graduation för alla Seniors
 
 

Kommentarer
Postat av: lisa

hur går det med körkortet?

Svar: Det går inget vidare. Gav upp på det för ett tag sedan faktiskt... hahaha
svenskeniamerika.blogg.se

2013-05-19 @ 09:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0