Sista konserten

Hej! 
Listade precis ut hur jag kan visa er en video från när jag sjöng mitt solo på vår sista konsert med skolan för några veckor sedan. Ni får leva med att den är filmad i konstig vinkel haha :) 
Idag så ska jag på Gunn's hej då party, ugh. GIllar inte att säga hej då. 
Pratade precis med en kär vän på skype hemifrån. Känns sjukt att vi ses om mindre än två veckor! 
Här händer inte så jättemycket just nu, vädret är ganska tråkigt. Måste börja packa snart.. Usch
 
 The Violet 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannes Bredberg

Är jag den kära vännen? :3

Svar: Inte denna gången.. sorry :o
svenskeniamerika.blogg.se

2013-05-25 @ 21:56:14
URL: http://barajohannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0