Kvalitétstid

Tjolahopp! 
I lördags var det som sagt 'The Color Run'. Igår så hade jag och min kompis Merrick vår 'best friend' photo shoot. Hennes syster är professionell fotograf så förhoppningsvis blev det riktigt bra!:) 
Igår kväll så åkte vi ner till Norfolk för att ha en 'best friend dinner date'. Det var mysigt och roligt :) Sedan så sov jag över hos henne. Åkte hem imorse och i eftermiddags så åkte jag, min värdmamma, värdsyster och mina värdbröders flickvänner till 'Ashfall'. Det var massa fossiler som de grävt ur från när det kom massa aska över så gott som hela USA för lääänge sedan. Väldigt coolt och vackert :) 
 
Jag och Merrick 
 
Fossil 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0