Nästan fredag

Torsdag... Jag är trött och redo för helg! Har varit en helt okej vecka i skolan, inget speciellt har hänt men ändå är jag sjukt trött. Nästa vecka börjar track (friidrott alltså). Har tänkt att testa på det. Friidrott är inte min starka grej men det är ett bra sätt att vara social, hålla sig i form, träffa människor och bara ha det gött. I helgen så är det mitt sista speech meet. Tragiskt men sant. Speech säsongen har gått hur fort som helst verkligen! Sedan ska jag nog hänga med en kompis större delen av helgen så det är jag taggad på. Idag är det sista februari, vart sjutton tar tiden vägen?! Om typ en månad kommer mina föräldrar hit. Sist jag kollade var det typ 5 månader kvar eller nåt, hahaha! Tiden flyger verkligen förbi och jag måste helt ärligt säga att jag inte vill hem just nu. Jag har verkligen börjat tycka om livet här med vänner och så. Jag kommer sakna det som fan rent ut sagt. Vill inte ens tänka på att åka hem, det gör mig ledsen. 
Annars har det inte hänt så mycket denna veckan. Nästa fredag ska jag och min värdsyster plus ett gäng andra utbytesstudenter åka upp till South Dakota och åka skidor i "The Black Hills". Vi kommer med stor sannolikhet se Mount Rushmore (presidenternas huvud i sten) och ha det allmänt awesome. Riktigt taggad! Ingen riktigt vinter utan att åka skidor liksom! 
Jag borde plugga, har quiz imorgon. På något sätt går plugg alltid över till facebook, twitter, bloggen eller något annat mer intressant, hahaha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0