Mycket på gång

Hela förra veckan var ganska lugn. Hände inget direkt spännande. I fredags så hängde jag med en kompis, kollade på sista Twilight filmen. I helgen hände ingenting, ingenting! Så tråkigt hade jag! I måndags var det första dagen för mig och friidrott, hem snabbt, göra sig i ordning, tillbaka till skolan för föräldrakväll för speech. Igår var det friidrott igen, swing choir rep både innan och efter skolan. Upp tidigt idag för att lyfta innan skolan samt sjunga med en grupp inför vår distriktstävling som är i april någon gång. Ingen träning för mig efter skolan dock.. Ett av mina ärr håller på att bli infekterat och hela min kropp säger "NEJ!" har knappt kunnat gå.. Haha! Prom är om två veckor, helt galet! Om tre veckor kommer älskade mor och far! Sen är det prom dagen efter det igen. Jag ska gå på prom på en annan skola, blev frågad så det är roligt! Ska snart gå upp och packa för jag ska sova hos en kompis inatt då mina värdföräldrar är bortresta. Kanske åker ner till state speech på torsdag kväll, vore riktigt coolt!

Mitt mellanmål - oststav och äppelmos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0