Måste testa allt..

 Måste ju testa allt när jag ändå här! Nästan allt i alla fall. Denna gången testade jag på operation.. Förra veckan så mådde jag väldigt dåligt och hade otroligt ont i magen. Visade sig att min blindtarm var dålig så jag opererades akut i måndagskväll förra veckan. Spenderade en natt på sjukhus och sedan var det hem som gällde. Gjorde inte mycket de första dagarna. Satt i en fåtölj och kollade på tv och sov haha. Den vilan var snart över då jag i fredagsmorse åkte iväg med min IEC, 7 andra utbytesstudenter och deras familjer på skidresa! Inget skidåkande för mig men jag följde med i alla fall. De åkte skidor i Terry Peak, South Dakota. Vi passade på att kolla på Mount Rushmore och Crazy Horse. Det var väldigt coolt att faktiskt se det i verkligheten och inte bara på bild. Så min helg var riktigt bra! Så nu är ni uppdaterade på vad som hänt här. Hoppas på vår nu snart!! 

Fabia från Schweiz, jag, Vicky från Tyskland
 
Alla utbytesstudenter i min grupp och våra IEC

Gänget framför Mount Rushmore
 
Fabia och jag 
 
Yeah buddy 
 
Mount Rushmore! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0