One last time

Sitter här hemma. Nästan allt är packat. Ska städa rummet idag och umgås med kompisar och familjen. Ikväll blir det min favoritrestaurang med min värdfamilj och imorgon klockan 12 på dagen så lämnar jag Plainview för att bege mig mot flygplatsen. Mitt sista dygn i mitt amerikanska hem har nu börjat. 
Igår hade jag mitt hej då party vid poolen här i samhället. Det var väldigt roigt och väldigt lyckat. Kändes skönt att kunna säga hej då till alla på ett bra sätt. 
Det är väldigt blandade känslor just nu. Jag är redo att åka hem och vill åka hem men samtidigt inte. Detta året har gått så fort! Jag kan inte förstå att det redan är över. Vart tog det vägen?! Om endast 48 timmar är jag hemma i Sverige igen. Vänta lite? Har jag varit här i 10 månader?! Wow.. 
Så detta blir mitt sista inlägg här i USA för min del. 
Tack för att du har läst min blogg under året och följt min resa!:) 
 
Så här känner jag just nu - jätteglad 
 
Men samtidigt väldigt ledsen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0