Tungt

Mitt i vintern, inte många soltimmar, bowling är snart över, skolan bara går och tuggar, livet är väldigt vardagligt just nu. Med detta kommer hemlängtan och saknaden av min underbara familj och mina fantastiska vänner. Vad skulle jag vara utan er? TACK för att ni alltid finns där för mig i vått och torrt. Mitt liv skulle var tråkigt, fruktansvärt och dött utan er. Ni gör mina dagar mycket lättare att sig igenom. 
Bowlingen ikväll gick bra! Avslutade säsongen med ett nytt personligt rekord vilket ALLTID är välkommet! Uppe i hela 122 poäng nu! Om man jämför detta med i början av säsongen så är jag värsta pro! Känner mig jätteduktig haha! 
Tanken på att det är ett halvår sedan jag lämnade kära Sverige är skrämmande och galen. Vart har tiden tagit vägen egentligen? Det känns som en hel evighet sedan men samtidigt som om det var igår. Det är läskigt. 
Imorgon slutar vi halv 12, WOHO! Måste njuta av den lilla tid vi faktiskt är lediga från skolan här. Jag menar vårt sportlov är en dag, EN dag, vårt höstlov var EN dag, inte speciellt mycket... Men vi slutar 15:e maj så jag ska inte klaga!
Fredag imorgon, jag är redo för helg! 
 
 
Saknar mina fina brudar! 
 
MARABOU! 
 
Såg denna häromdagen och den fick mig att skratta 
 
Scoutläger med bästa patrullen! 
 
 
Älskar dig Mamma! (har ingen vettig bild på dig pappa, haha sorry!) 
 
JAG SAKNAR KEBABPIZZA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0