Sjukling

Hemma från skolan idag. Mådde skit imorse. Ont i huvudet, trött, täppt i näsan, ont i halsen och ont i hela kroppen. Har fått något virus eller nåt. Fick en stereiodspruta hos doktorn så det ska hjälpa så att jag känner mig bättre! I helgen var det skolan för speech grej, bowling, sov över hos en kompis och igår (söndag) så åkte vi och shoppade. Köpte äntligen nya träningsskor! De som jag hade innan var en aning slitna.. Så nu sitter jag med mina träningsskor på för att "sitta in dem" haha :) är jättenöjd! På lördag nästa vecka blir det min första speech tävling och bussen avgår vid underbara 06.15 på morgonen... Älskar att gå upp så tidigt en lördag, eller inte. En vanlig vecka framför mig! Har nu också officiellt gått ner så gott som all vikt jag har lagt på mig sedan jag kom hit! Det känns riktigt bra! Jag var rädd för att gå upp typ 10 kg men jag har klarat detta! Om 2,5 månader komma mina föräldrar hit! Så taggad på att få visa hur jag har haft det de senaste 9 månaderna! Det är galet att januari snart är slut!
Hoppas allt är bra med er där hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0