Omotiverad

Ligger i sängen och försöker plugga inför två prov imorgon. Ett av dom är det största vi haft denna terminen. Jag är så omotiverad att plugga så det är äckligt. Jag har inte varit såhär omotiverad på länge alltså. BLÄ! Blir bara distraherad hela tiden, tänker på annat, ofokuserad och massa annat. Det är inge roligt för jag vet att jag måste plugga liksom. Jaja, ska försöka göra ett sista ryck när jag skrivit klart detta. 
Ska med nästan 100% säkerhet byta Wave så att jag åker hem tidigare, alltså i slutet av maj istället för i början av juni. Ringde och kollade med EF och de hade gjort fel så jag slipper betala avgiften för att byta Wave vilket är ett plus, kan lägga de pengarna på prom istället, haha! Imorgon ska jag träna för första gången på nästan två veckor efter denna hemska och vidriga förkyldningen jag haft. Ska bli riktigt skönt att komma igång igen. Blir SÅ uttråkad när jag inte tränar! Nej, nu ropar böckerna... BLÖH! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0