Lördag

Idag är det lördag och jag har knappt stigit upp ur sängen än. Har kollat på film och chillat. Skulle skypat med min kära vän men hennes skype ville inte funka så det blir imorgon istället. Jag skypade med min kära mor igår och fick lite nyhter som var oväntade. Bortsett från det så var det skönt att skypa med mamma, det är alltid lika mysigt att se henne igen och höra hennes röst haha. 
Idag är det bowling som gäller och ikväll ska jag till min IEC för att välkommna en tjej från Österrike som landade häromdagen. 
De två skoldagarna har varit bra, nöjd med mina lektioner och tror det kommer bli en riktigt rolig termin. Det svåraste blir nog "English". Vi fick ett häfte med ord och definitoner och jag bara kollade på pappret och blev lite skrämd typ, hahah. Det ska nog bli bra, får nog plugga lite mer denna terminen än förra men det kan jag leva med. Måste ju ändå komma in i vanan att plugga inför gymnasiet till hösten. 
Nu ska jag börja kolla på en film igen och sedan dra och bowla! 
TJO FLÖJT 
 
Bjuder på en fin bild hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0