Livet rullar på

Min lycka över att jag ska på Taylor Swift konsert har lagt sig lite men den är där fortfarande. Det är mitt i veckan, är trött, vill sova, två test imorgon, vill inte, blää. Alltså vart man än befinner sig och går i skolan så kommer skolan alltid vara skola och det är sååå tråkigt att man bara vill sova genom hela dagen. Samtidigt som man vill detta, vad skulle livet vara utan skola? Jag menar utan skola skulle jag inte träffa massa av mina kompisar varje dag, jag skulle antagligen spendera oberäknliga timmar framför datorn/tvn och göra absolut ingenting - tråkigt! 
Jag må vara trött på skolan redan efter två veckor men sånt är livet! Om 4 månader är detta över!! Om 4 månader. Det är verkligen helt galet att jag har varit hemifrån i 6 månader redan. När jag tänker på det blir jag nästan lite åksjuk för att allt har gått så fort, hahaha. 
Nu ska jag plugga inför mina två test imorgon - Engelska och Amerikansk Historia. Yay... eh, eller inte men men! 
Något som gjorde min dag idag var när vi sjöng ur ett Disney medley i kören idag och en låt från High School Musical var med. Jag gick loss total och fick massa goa minnen, haha! 
 
Nostalgi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0