Fredag imorgon!

Äntligen är det fredag! Har varit en lång men ändå kort vecka! Bowlingen idag var kul, slog mitt personliga rekord! YES! Alltid roligt! Proven i skolan idag gick bra och kändes bra, har varit en bra dag över lag helt enkelt. Har dock inte tränat och det känns skumt och jag känner mig lat, haha! Men imorgon blir det ett svettdrypande träningspass, woho! Skönt att det är fredag imorgon och sedan helg. Känns välförtjänt efter första veckan i skolan efter lovet. Idag för eran del och imorgon för min är det 90 dagar kvar till mina föräldrar kommer hit! Jag är så taggad på att få krama dom och visa dom hur jag har haft det de senaste 9 månaderna! Kan inte fatta att det är så gott som ett halvår sedan jag lämnade flygplatsen hemma, det är verkligen galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0