En vecka senare

En vecka senare och jag är fortfarande sjuk. Rinnande nästa, täppt näsa, hosta, trött, hängig och allmänt blää! Inte kul alltså! Har inte tränat på typ 1 1/2 vecka och det är skit! Jag älskar att träna och mår skit utan det! Plus att jag har inte kunnat inviga mina nya skor heller! Igår så var det vårt första "speech meet"! Det var roligt! Man framför sitt speech två gånger och sen om man är varsity så får man reda på om man är i finals och då får man framföra det en tredje hon och sedan så får man reda på vem som vinner. Jag är inte varsity så jag har ingen aning om hur det gick för min del. Första gången var väldigt pirrit, jag skakade, missade meningar, blandade ihop och så vidare. Andra gången gick betydligt bättre så det var skönt!
Igår så var det även districs i bowling för vår del. Jag bowlade inte och kunde inte vara där och kolla. Våra killar gick vidare till statsmästerskapet vilket är sjukt nice! Våra tjejer förlorade med EN kägla... Så surt! En av våra tjejer gick vidare individuellt så det var roligt för henne! :D
Nu ska jag allt försöka sova och hoppas på att jag kan få en god natts sömn.

Min speech outfit igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0