2013

Strax efter att jag skrev mitt inlägg igår så kom Chris och Mike hem. Jag var så taggad på att starta året på ett hälsosamt, roligt och random sätt. Mike sa att han hade dåliga nyheter... De hade snöstorm där loppet var. Vi ville inte ta risken att åka ner 4 timmar och sedan inte kunna genomföra loppet så det blev inte av. Så besviken blev jag... Istället åkte vi iväg och åt en fin middag på "Red Lobster", vi käkade riktigt gott, efterätt och allt för att köra en sista onyttig måltid innan vårt nya hälsosamma 2013. Fyndade även en jacka för 20 dollar, älskar reor! 
Sedan så åkte jag till en kompis och spenderade kvällen och natten där ihop med typ 25 andra. Vi chillade mest, pratade och hade det allmänt trevligt. Inte riktigt det nyåret som jag planerat men men! 
Nu är jag hemma igen och jag ska inviga min Nebraska-jersey (matchtröja) idag då Nebraska spelar, woho! Sedan blir det träning och en lugn dag hemma. 
 

Vi hade gummibandskrig
 
Hennes pyjamas är ascool! 
 
Jag och Reese
 
Vi såg "The Ball Drop" på tv
 
Första bilden 2013 - Paxon, Reese, jag, Melissa och Neilah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0