Valentines Day

Igår var det alla hjärtans dag. Den mest deprimerande dagen på året förr singlar, det inkluderar mig. Min dag spenderade jag på skolan, hjälpte till inför vårt speech meet, sjöng på en fin restaurang ihop med två kompisar, sedan skulle jag och en av dem ha en "forever alone"-club. Det var roligt!
Fick även några söta presenter från kompisar igår! love you guys! De väntade glatt i skåpet när jag öppnade det igår morse. Listan på folk som blev kallade till kontoret efter skolan för att de hade leverans var hur lång som helst! Men mitt namn ropades inte upp... Nå väl, jag överlever! Idag är det inte alla hjärtans dag längre och det gör mig glad! Så idag är det speech meet som gäller och ikväll så ska jag och en kompis kolla på en annan skola basketmatch. Det ska bli kul!

Mina presenter jag fick igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0