Tjockis i USA? Nja inte riktigt

Som ni kanske vet så gick jag upp en del i vikt när jag kom hit. Jag ville ju testa allt!! Det fanns så mycket nya kakor, glassar, milkshakes och annan amerikansk mat! Självklart som de flesta andra här på jorden kändes det inte allt för bra att gå upp i vikt så i början av året så börjar jag hålla koll på vad jag äter och inte äta för mycket av det onyttiga. Det har gett resultat! Jag har nu på 5 veckor (eller 4...) gått ner 5.5 kg, genom att bara hålla koll på vad jag äter. Jag väger nästan 3 kg mindre nu än när jag kom hit, det är galet! Så man behöver inte åka hit till USA och bli tjock, tro mig!

Provade min balklänning igår! Så skön är den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du kunna lägga in en bild på ditt hus och ditt rum o inuti huset, så man får se lite hur amerikanska hus ser ut o så man vet.ungefär vad man kan jämföra med till man själv åker?;)

Svar: Mitt rum är just nu väldigt stökigt men självklart kan jag lägga upp en bild på huset jag bor i! :)
svenskeniamerika.blogg.se

2013-02-21 @ 14:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0