Superbowl idag!

I igår var det återigen upp klockan 05.00 för att åka iväg och tävla i speech. Gick betydligt bättre för mig denna gången. Placerade inte men det gick bra ändå! Lång men rolig dag!
Idag så är det superbowl! Alltså finalen i NFL (National Football League). Så ikväll sitter 300 miljoner amerikaner framför tvn och äter kycklingvingar! Självklart är det precis det vi ska göra i kväll också! Är lite taggad faktiskt! Har lite plugg att få gjort men det är inte så farligt. Matchen börjar vid 19.00 vår tid så jag har 10 timmar på mig, haha. Ska även bowla idag ihop med min värdpappa :) skoj skoj!

Bowlade i fredags med min kompis och hennes familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0