Sooova

Äntligen fick jag en riktigt lång och skön sovmorgon! Gick inte upp ur sängen förrän klockan ett, så skönt! Skypade med min finaste Hanna en stund i förmiddags, det var mys! Jag gick tillslut ner och åt frukost, kollade på tv med min värdfar och sen så blev jag upphämtad av en kompis och vi åkte och bowlade. Bowlade helt okej, börjar bli lite mer stabil i mitt bowlande! Yay, haha! Sen så åt vi middag här hemma. Visade min prom klänning för familjen (älskar den, så bekväm att jag inte ville ta av mig den haha). Sedan så var det en lugn kväll hemma som gäller. Måste komma iväg och köpa ett par skor i veckan. Jag har har blivit bjuden på en dans som är på en annan skola. Dansen är nu nästa helg så jag behöver ett par skor till min klänning annars funkar det ju inte, haha! Dansen är på en skola ca 35 minuter bort så det ska bli roligt! Riktigt taggad faktiskt! En kille på den skolan frågade mig så det var skoj att bli frågad, nu har jag fått uppleva den biten också, haha! På den skolan går en utbytesstudent från Schweiz, jag känner henne så det kommer bli sjukt nice! Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Ska släpa mig själv till gymmet, inte varit där på över 3 veckor!! Usch! Nej, nu ska jag ta och sova!
God natt eller god morgon, vad det nu än blir, haha! 
 
Jag, Merrick och Gracie på vårt speech meet igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0