Lincoln

Klockan 05.20 ringde alarmet! Upp och hoppa för speech! Kändes som om jag gjorde bra ifrån mig och det gjorde jag tydligen! Kom till finalrundan, kom 6:a! Det var riktigt roligt! Efter speechmötet så åkte vi ner till Nebraskas huvudstad, Lincoln, för att kolla på våra killar i statsmästerskapet i bowling. Så det gjorde vi större delen av igår. Det blev väldigt långtråkigt att sitta där, speciellt när man inte fått någon bra sömn alls och de inte gick så bra för dem. De åkte ut tidigt så det var tråkigt men de kämpade ändå! En kille kom 4:a individuellt så det var nice! Sedan bar det av hemåt igen, vi åt middag på något buffé ställe och jag blev avsläppt på vägen hem så att jag kunde joina kompisar för att gå på bio. Hade en riktigt bra lördagskväll! :) Nu är det söndag morgon och jag är knappt vaken ännu, haha. Hoppas allt är väl hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0