Helgen

I fredags var det som sagt snödag. Hängde med min kompis Gracie ett tag och sedan så åkte vi till min värdmammas födelsedagsmiddag. Hon fyllde 50 så hade en trevlig middag ihop med familjen och hennes kollegor. Igår så åkte jag med min kompis Merrick och köpte hennes balklänning. Hon hittade en sjukt fin klänning så hon var nöjd! Hon hjälpte mig med mitt hår och smink inför dansen som var igår kväll. Jag har riktigt roligt på dansen. Alla dansade helt konstigt så jag passade in, hahah! Dansa är inte min starka sida så att säga. För 6 veckor sedan satte jag ett mål att gå ner 15 pounds innan prom (det är 7 veckor kvar till prom just nu) och jag nådde målet imorse. Jag har gått ner ungefär 7 kg de senaste 6 veckorna. Känns SÅ bra faktiskt! Har äntligen lagt in lite bilder på datorn så nu får ni se lite bilder! 
Laredo när vi bowlade 
 
Conference bowling topp 10 
 
Basketmatch 
 
Teah och jag 
 
Bänkvärmare 
 
Våra tjejer basketmatch 
 
Merrick när vi sjöng för folk på Alla Hjärtans Dag
 
Jag sjöng också haha
 
Min kära värdmamma Chris på sin 50 års middag
 
TÅRTA 
 
Happy Birthday! Från vänster min värdbror Andrew, värdyster Heather, värdmamma Chris, värdbror Tyler och hans tjej Amy 
 
Jag och Gavin igår kväll innan dansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0