Fetaste dagen på länge

Imorse var det swing choir, sedan skola som vanligt. Helt okej dag i skolan, inget speciellt. Efter skolan så åkte jag och min värdmamma iväg för att kolla på balklänning till mig, börjar ju bli dags för det nu! Min prom är den 6:e april så det är ganska snart! Gjorde värsta fyndet så jag blev sjukt glad! Sedan så åkte jag och två kompis för att kolla på när våra tjejers basketlag spelade. Vi förlorade så det var surt.. Nu är alltså deras basket säsong över. Sedan så åkte vi till Wal-Mart och hade kul! Vi skojade runt massa och bara hade sjukt roligt! På vägen hem så sjöng vi för full hals och hade det riktigt riktigt kul! Så en sjukt nice och bra dag helt enkelt!
Nu ska jag försöka sova, god natt!

Mina friends & jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0