Spring time

Nu är det vår! Solen skiner, det blåser massa och jackan börjar bli för varm. Älskar det! I helgen var det påsk men vi gjorde inget super speciellt. Min värdmammas föräldrar kom och hälsade på från Iowa och vi åt påsk middag, det var vår påsk det, haha. I lördags såg jag "The Host" ihop med kompisar. Sedan hängde jag och Gavin hos min kompis. Var ledig från skolan i fredags och måndags så det var en lång och skön helg. Åkte och shoppade på måndags, köpte det sista inför prom så nu är jag redo! Igår så följde jag med på friidrottstävlingen trots att jag inte börjat träna ännu pga blindtarmen. Jag hade inget att göra så jag låg i solen och tog en go tupplur och bara hade det härligt. Mitt ansikte är idag röööött som en tomat och jag fick frågan i skolan "Har ni ens sol där borta?". Jag är inte van vid att kunna bränna mig i början på april. Ledig på fredag och då blir det fixa naglar och tår inför lördag. På lördag är det prom! Gavin fick reda på att han kunde gå så jag fick en prom date tillslut. Så himla taggad! Nästa fredag kommer mina föräldrar och nästa helg är det Gavins prom som gäller! Ska bli riktigt roligt!!

Bränd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0