Tränad och trött

Normal dag i skolan, hade dock sen lunch så istället för att äta klockan 11.35 som vanligt åt jag 12.25 och var vrålhungrig! Jag, Erika och Kaelee stack ner till subway för det var pasta till lunch och de sa att den var fruktansvärd så jag tänkte att jag kunde bespara mig den upplevelsen. Åt en väldigt god sallad till lunch i det härliga höstvädret istället. Hade vår sista golfträning idag och imorgon är vår sista golfdag då vi åker iväg och spelar, i alla fall för oss i JV (junior varsity = vi som inte är lika bra som varsity. Varsity är topplaget så att säga). Efter golfträningen bar det av att bevittna en konfirmation, tyckte det kunde vara en cool och annorlunda upplevelse. De hade en ärkebiskop där och allt så det var coolt, plus att det var katolskt så det var en annorlunda upplevelse det också. Efter konfirmationen stack jag och Mike och tränade, fick in 1.85 miles (2.97 km) för att vara lite mer "svensk" haha. Kändes skönt! Fick även in lite styrka, härligt härliigt! Sedan gjorde jag lite matte men jag var alldeles för trött så det gick väl sisådär.. Sitter nu på sängen med ögonen i kors och är redo att sova! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Pappa

BRAAAA gillar Kämpa på du kan om du vill du är ju i möjligheternas land. hahahaha kämpa på gumman.
KRAAAAAM från Pappa.

2012-09-27 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0