Torsdag

Idag var det som sagt "oppositie gender"-day. Några killar gick verkligen ALL IN med smink, kort kjol, högklackat, nagellack, peruker, ballonger innan för tröjan, ja allt helt enkelt! Hade svårt att inte skratta när jag mötte dom i korridoren, haha! Så sjukt klockrent och roligt! En hel del tjejer tog fram sin "manliga" sida, detta inkluderar mig!
Mina mysbyxor på, cykelshorts under så att jag kunde ha häng, min awesome transformers-tröja och Perry-kepsen på. För att se ännu lite "coolare" ut ritade jag en liten fin "moppe-musch" haha!
Sista lektionen så dekorerade min årskurs idrottshallen där vi ska ha dansen imorgon och det var roligt men väldigt rörigt och stressigt! Men det blev helt okej!
Åkte och handlade lite inför homecoming imorgon efter skolan och när vi kom hem så åt vi på den nya restaurangen här i "stan". Åt fisk, goott! Saknar massa mat hemifrån just nu! Filmjölk, hönökaka, köttbullar, svensk pizza. Skulle typ döda för en kebabpizza nu! All pizza här är så flötig och mängder av ost!
Nej, nu ska jag ta och göra matte eftersom jag inte var på den lektionen idag, taggad inför imorgon! Tjohopp!

Snyggaste "grabben" (haha) i "stan".
Stenhård!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0