Snuva

Som jag skrev i förgående inlägg så är jag sjuk och är jättetrött trots att jag sov till och från ända tills klockan 15 idag men så är det när man är sjuk. Ingen skola för mig imorgon, ser fram emot en lugn dag i soffan och återhämta mig. 
Något som är väldigt roligt är att försöka få sin värdfamilj att prata svenska. Jag har lärt Mike att säga "värdpappa", "mormor/morfar, farmor/farfar", "upp med händerna" och "mjölkchoklad". Det roligaste är nog när Andrew (min värdbror) säger "upp med händerna" låter så roligt att jag nästan börjar gråta varje gång. 
Ikväll har inte hänt mycket alls, kollat på football och bara tagit det lugnt. Kollade på "remember the titans" innan middagen och till middag åt vi lax men det märks att vi inte köpte den nära havet, haha. 
Nu ska jag kolla på film och försöka sova. Har ingen rolig bild att bjuda på, tyvärr. Är för lat för att lägga in bilder från telefon just nu, haha. 
Godnatt (för er blir det typ god morgon just nu, haha) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0