Sjuk

I torsdags åkte jag och Chris till Norfolk och handlade massa nyttigt och bra för oss. Inhandlade även andra "bra att ha"-saker. åt på "wendy's" för första gången, är nog nya favorit snabbmat-stället när det kommer till hamburgare, haha.
I fredags vaknade jag med sjukt ont i halsen och var väldigt trött vilket resulterade i att jag stannade hemma från skolan och gjorde absolut ingenting, precis det man ska göra när man är sjuk. Mådde lite bättre i fredags kväll så då åkte jag och Mike till min IEC och hälsade på henne och en utbytesstudent från Tyskland som blivit omplacerad från California. Hon ska till sin riktiga värdfamilj i början av nästa vecka så det blir kalas!
Igår åkte vi upp till South Dakota och kollade på när Tyler och Andrew spelade rugby, galen sport alltså!
Elisa (tjejen från Tyskland) hängde med så det var roligt men jag mådde inte alls bra utan aspirin i kroppen så något var skumt. Igårkväll åkte vi med vår IEC till Norfolk och åt italiensk mat. Den italienska utbytesstudenten var också med och han tyckte inte om den amerikanska pizzan, haha.
När jag kom hem spelade jag lite svensk musik för Andrew och han typ älskade "Flytta på dej" och han började sjunga med och allt, det var sjukt roligt att höra!
Imorse vaknade jag med extremt ont i örat, ganska övertygad om en öroninflammation.. Det känns ju riktigt roligt inför homecoming veckan, blä!
Måste bara säga att till och med när jag är sjuk känns det amerikanskt. Jag använder mig av "tissues" och tar aspirin, haha. Tröstar mig själv just nu med en påse ahlgrens bilar och film.

Nu ska jag fortsätta kolla på film

Rygby

Paper tissues, så amerikanst! 


Ahlgrens bilar, inte så svenskt men det är lika gott vart man än befinner sig i världen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0