Riktig shopping - äntligen!

Idag åkte jag, Chris, Heather och Chris mamma iväg på en liten shoppingresa! Var riktigt skönt att kunna shoppa i lite roligare butiker än vad jag har gjort den senaste månaden! Fyndade ett par efterlängtade gula jeans, mjukisbyxor och t-shirt på Hollister, grejer från Victoria Secret, Old Navy och jag fick även en pedikyr gjord. Pedikyren var himmelrike så nu mår mina tår bra och är fina som aldrig förr, haha!
Vi åt lunch på ett ascoolt ställe. Du tog all din mat och den var kall och rå. Sen ställde du dig i en kö och lämnade ifrån dig maten du tagit och så fick du se på när de tillagade den på ett stort stekbord, sjukt gott och riktigt nice!
Kvällen hemma levererade god mat och härligt häng med Heather och hennes kompis. Hög musik och massa turer runt stan - livet är på topp! Fick även en efterlängtad Frappucino från Starbucks!

Dagens inköp


Kommentarer
Postat av: joakim

Gunilla och Björn följer din blogg.

Svar: Haha, jag vet.. Hurså? Puss
svenskeniamerika.blogg.se

2012-09-02 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0