Peanutbutter-chocolate cupcakes

Som rubriken lyder var dagens lilla projekt när jag kom hem från skolan. 
Fast jag gjorde mina läxor först men det gick fort så det var skönt. Ingen golf idag, var väldigt trött efter skolan och golfa trött och med dåligt med mat i magen pga äcklig skollunch idag kändes inte ultimat. 
Gjorde spenatsoppa till middag, mums! Nyttigt och bra!
Känns lite skumt för båda mina värdföräldrar håller på att gå ner i vikt. Chris kom precis hem från sitt "viktväktar"-möte och sa att hon gått ner ca 4 pounds (ca 2 kg) denna veckan och Mike har gått ner 5 pounds (ca 2,5 kg) sedan vi började med att tänka på vad vi äter och träna. Är ganska övertygad om att jag har gått upp i vikt sedan jag kom hit, ska ställa mig på vågen alldeles strax för att se om min känsla har rätt. När jag blivit frisk ska jag verkligen börja träna och tänka på vad jag äter, orkar inte ha ångest över att gå upp i vikt hela tiden. Det är något som gnager mina tankar väldigt mycket nu. 
Idag var det "farmers day" i skolan och min tanke när jag såg alla var "jisses, jag är på landet!" och det är ju så sant som det är sagt! Väldigt roligt att se alls "farmer" outfits. Imorgon är det "opposite gender"-day så keps, baggy byxor och stor t-shirt på! Funderar på att måla ett litet fint skägg också, haha! 
Nu till det tråkiga efter att man bakat, diska... Fast först måste jag smaka! :D 

Mina peanutbutter chocolate cupcakes, MUMS! 

Kommentarer
Postat av: Sandra P

Hellu!! :D

Det där ser så extremt göttigt ut :D

Vi får ta och träffas när du kommer till Sverige igen? :)

Svar: Absolut! :D
svenskeniamerika.blogg.se

2012-09-20 @ 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0