NÖJD tjej

När jag först började med golf denna terminen kändes det hopplöst och omöjligt för mig att bli en okej golfare. Idag ändrades hela min åsikt. Vi åkte från skolan vid 13.25 (alltså slutade jag tidigt, woho!) och åkte ungefär en timme för att komma till golfbanan vi skulle golfa på. Jag golfade mina 9 hål utan större förhoppningar, tänkte inte så mycket på vad jag gjorde och jag tyckte det gick helt okej. Golfade med två andra tjejer och när jag i slutet kom fram till att jag golfat bättre än dem blev jag lite glad. Visste att det fanns 10 medajler och vi var 12 tjejer som spelade så jag tänkte "Kul, nu är i alla fall 10:e platsen min!" När "prisutdelningen" var fick jag en liten chock, jag kom 3:a! Gaalet! Jag menar jag har golfat i typ en och en halv månad och det var min tredje gång som jag golfade ihop med andra tjejer som inte var från mitt lag och andra gången på en ny bana. Måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv, trodde ALDRIG det skulle hända! Hoppade runt lite av glädje när jag kom hem, ni vet hur snygg man känner sig när man gör sin glädjedans, hahaha.
Fick även in ett efterlängtat träningspass ikväll, blev 20 minuter på löpbandet och styrka - skönt! Har inte kunnat träna på typ 2 veckor pga visdomstandproblem och rejäl förkyldning.
Dock har jag fått massa fina utslag pga en allergisk reaktion av penicillinet men jag klarar mig ändå, glädjen av att komma 3:a gör att jag svävar lite!

 STOLT tjej med sin fina brons-medalj! :D

Kommentarer
Postat av: Gerrrrrrda

Ooooh!! Du är bäst Adelina! :*

Svar: Hihi, tack! Du är också bäst! :*
svenskeniamerika.blogg.se

2012-09-25 @ 08:04:49
Postat av: Hanna

grattis tjejen!! :D

Svar: TACK! :D
svenskeniamerika.blogg.se

2012-09-25 @ 11:45:57
Postat av: Simon Åkesson

Grattis Adelina.
Jag hoppas och tror att du har det bra!
Glid i frid, with Jesus by your side.

Kraam

Svar: Tack så hjärligt! Jag har det väldigt bra! :D Jesus is with you, everywhere

Kram
svenskeniamerika.blogg.se

2012-09-25 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0