Måndagkväll

Har aldrig njutit så mycket när jag ätit Marabou innan som jag gjorde idag, hallelujah kören sjöng flerstämmigt i huvudet, hahaha!
Har inte hänt alls mycket här idag bortsett från läkarbesöket och min chokladleverans. Tittat på tv i stort sett hela dagen men man behöver sådana dagar. Imorgon är det bara en halv dag i skolan så det är skönt men vi har fortfarande golf efter skolan, men men!
Imorgon är det "fake an injury"-day så min förkyldning ska sminkas upp rejält imorrn, onepiecen ska på och näsdukar ska finnas i fickan, oh yeah! Ska försöka ta så mycket bilder jag bara kan! Imorgon kväll är det "pep rally" så det taggar vi!
"godnatt" eller godmorgon för eran del!
GO och glá, kexchoklad!
Måste bara säga att jag börjar tappa svenska ord och viss grammatik, galet galet!


Kommentarer
Postat av: Johannes Bredberg

Låter så underbart att vara där i USA! Hoppas din förkylning släpper! :D

Svar: Det är underbart, precis som det låter! Ska försöka med detta! :D
svenskeniamerika.blogg.se

2012-09-18 @ 07:04:54
URL: http://conifiero.blogg.se
Postat av: Hanna

ja jag märker detta go å´ gla´ kexchoklad är det xP Krya på dej min vän!

Svar: Tack, gör mitt bästa med att krya på mig! :D
svenskeniamerika.blogg.se

2012-09-18 @ 16:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0