Lördag

Åh vad jag älskar när min dator och telefon inte samarbetar...! Blir trött på elektronik och teknik imellanåt!
Okej, andas! 
Idag så åt vi belgiska våfflor och toast till frukost, mums! Sen drog jag och Heather till Wal-Mart för att köpa matgrejer till henne för college. 
Sen har det faktiskt inte hänt så mycket idag. Jag ska färga mitt hår om en stund, står inte ut med min vackra (inte alls) utväxt under min blonda slinga. 


Programbladet från i fredags


Football


Jag, Erika och Kirsten under footballsmatchen


Taggad tjej under footballsmatchen i fredags


Ingen äkta shoppingrunda utan starbucks 


Potentiellt nytt favogodis. Chocklad är gott, jordnötssmör är gott, två flugor i en smäll! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0