Golf - check

Idag var min sista golfrunda/duell någonsin här. Känns lite skumt när man säger det så.. Rundan gick förfärligt, fick så gott som ett sammanbrott men som tur var så var det på sista hålet vi spelade. Lämnade lektionen vid 14.10 för att åka iväg och golfa. Tog ca 1 h och 15 min till där vi skulle golfa så jag passade på att ta en skön tupplur på vägen dit. Påvägen hem stannade vi på McDonalds och jag var lika duktig som förra gången och köpte en sallad, kände mig riktigt duktig faktiskt!
Det börjar bli höst här men jag golfade i piké-tröja och shorts utan att frysa så jag klagar inte det minsta på vädret här! Dock är det väldigt kallt på mornarna men jag överlever!
Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag, fredagar är alltid lika uppskattat vart man än befinner sig.
Klockan må vara 21.15 men jag är såå trött och min kudde skriker mitt namn så jag borde lyssna, haha.
Godnatt!

Så fint träd på golfbanan! Var tvungen att fota.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0