Fredag!!

Trots att det varit en kort vecka i skolan har denna veckan gått väldigt långsamt! Känns aldrig som att fredag skulle komma man tack Gud för nu är den här! Idag var det skola och golf som vanligt och klockan 7 så spelades nationalsången på footballsplanen. Vi fick stryk rejält, 6 - 54... Ja, vi är ganska dåliga, tragiskt men sant! Haha
Imorgon ska vi på bröllop och jag älskar bröllop så jag är supertaggad på det! På söndag ska vi till Omaha och shoppa på riktigt, haha! Kan inte påstå att shoppingmöjligheterna häromkring är så stora som jag är van vid, haha.
Igår så klippte jag mig så nu är jag fräsch och fin igen. Nu ska jag sova! Godnatt!


Football!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0