Fredag

Ja, dagen började halvdåligt, var på topp vid lunch och strax efter och sen dalade den.
Under "vocal" idag så pratade jag om Sverige, vår kultur, mitt liv, vad jag tycker om att vara här, mat, skolsystem, språk, musik och lite allt möjligt. Det var väldigt roligt! Fick en del roliga frågor så som "har ni varmkorv?" och "har ni mobiltelefoner och sånt?".
Gick från skolan vid 3, Chris hämtade upp mig och vi åkte iväg för att kolla på Christophers konstutställning. Kan inte riktigt uttrycka mig om den, känner att jag inte vet tillräckligt om konst för att veta om den var bra eller dålig, haha. Vi åt kinamat till middag vilket alltid är välkommet!
Fick in ett lite träningspass när vi kom hem vilket kändes bra!
Nu är jag absolut redo för att sova och njuta av en sovmorgon imorgon, YES!

Ja, kan inte påstå att jag klagar på vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0