"Fake an injury"-day

Vaknade en timme tidigare än "vanligt" idag för en timmes "swing choir" repetition innan skolan. Efter det så började jag bli väldigt trött och hängig. Gick hem från skolan vid klockan 10 ungefär och när jag kom hem somnade jag gott till klockan 12.
I skolan idag så hoppade många på kryckor, många sminkade blåtiror och bandage också. Själv tog jag på mig min onepiece som alla trodde var en pyjamas och sminkade mig lite under ögonen för att få min förkyldning att se värre ut.
Nu kollar jag på film och är sugen på glass men jag diskuterar med mig själv om jag ska äta glass eller inte. Jag menar jag har ju lagt på mig något kilo extra redan... Blöä!

Sjukling med "fejkad" sjukdom, haha


Kommentarer
Postat av: Gerda

Ät glass! Det är gott och du är fin. Mat, vikt och träning kan man tänka på resten av livet om man tycker att det är givande. Ta vara på det här året just nu och unna dig precis allt.
<3p

Svar: Jag fick min glass och kaka ikväll på "the pep rally"! :D Ja, så sant som det är sagt men jag vill fortfarande inte komma hem som en köttbulle, haha ;)<3
svenskeniamerika.blogg.se

2012-09-18 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0