Doktorns order

Igår fick jag röda utslag, så jag tog en allergitablett och hoppades på att det skulle gå över, icke sa Nicke. Idag var det mycket värre så vi åkte till läkaren för chris sa att hon var ganska säker på att det är en allergisk reaktion på medicinen för öroninflammationen. Hon hade rätt. Jag fick en spruta och så sa läkaren att jag kunde gå tillbaka till skolan men om jag ville gå hem skulle han skriva en lapp så att det var okej. Kände mig trött och så så jag valde att gå hem. Läkaren sa då att jag skulle ta på mig lätta kläder som inte sitter tajt och göra absolut ingenting. Jag har inga problem med att lyda den ordern, haha. Så resten av dagen ska jag försöka plugga lite, ta en tupplur nu alldeles strax och sen göra ingenting.

Häromdagen insåg jag hur långt jag är hemifrån..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0