D&D

Så, min dag började dåligt och blev inte bättre förrän efter lunch när vi var och kollade på rugby. Då lättade mitt humör en aning. Jag menar jag satt och svettades i jeans och t-shirt och det är i slutet på september, klagar inte det minsta! Kunde absolut haft shorts på mig, haha. 
Ikväll så hängde jag med Laredo och hennes kille och spelade "Dungeons and Dragons" vilket är typ som ett rollspel för nördar, haha. Jag hade väldigt roligt! Spelade inte men vi satt och snackade lite när det inte hände så mycket i spelet, lyssnade på musik och hade det allmänt gött. Har längtat efter en chill kväll med kompisar länge så jag är väldigt glad att det äntligen blev något! Kände bara Laredo när jag kom dit men det var inget problem, de var så snälla och trevliga så. 
För övrigt så vann "Nebraska Huskers" sin football-match ikväll, Go Big Red. Älskar att kolla på football och jag måste erkänna att jag fattar det mesta av spelet redan, inte alls så komplicerat som det verkar. Jag kan inte alla smådetaljer men det kan jag knappt med vanlig fotboll heller och det kollar jag på en hel del hemma, haha. 

Hoppas ni njuter av allt är grått och blött hemma.. Här är det strålande sol så gott som varje dag och hösten är verkligen SÅ vacker när alla träd börjar slå om i färg, älskar det! 


I brist på bilder så får ni se en bild från i golfen måndags. 
Från vänster - Natalie 7:e plats, jag 3:e plats och Kirsten 1:a plats :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0