Dålig start

Det har varit en ganska långtråkig och dålig start på veckan. I måndags som jag skrev i tidigare inlägg ville jag bara ligga kvar i sängen så det var inte den bästa dagen. Vaknar man på fel sida så gör man. 
Igår så hade vi det första mötet för "swing choir" och jag tror det kommer bli riktigt riktigt bra! Jag är sjukt taggad på att få sjunga och dansa precis som på Glee! Detta har jag drömt om, länge. 
Idag så har det regnat hela dagen och alla här är sjukt glada medans mitt humör åkte ner med regnet. Har varit trött och omotiverad hela dagen vilket är tråkigt. Måste erkänna att det är lite långtråkigt att ha samma lektioner varje dag. Jag är inne i en lite "depp" period känner jag. Allting börjar bli vardag och min "smekmåndags" känsla har försvunnit lite. 
Idag fick jag reda på att jag och typ 14 andra ska sjunga på "Homecoming" nästa vecka. Det ska bli väldigt roligt! Vi är typ 30 st i kören och jag kände mig speciell när jag blev utvald, speciellt vid ett så coolt tillfälle så det har väl varit veckans höjdpunkt så långt. 
Idag hade vi inte golf pga vädret vilket jag inte hade något emot för mitt humör är inte på topp och spela golf med dåligt humör är inte det bästa man kan göra, haha. 
Ikväll ska vi ut och äta på den nyöppna restaurangen här i stan så det ska bli lite roligt. Måste erkänna att jag går upp i vikt och jag tycker inte om det! okej, jag kommer fortfarande i alla mina kläder men de är en aning tajtare än när jag åkte. BLÖH, vill verkligen inte komma hem som en köttbulle. Försökte få igång Wii:t nyss men det cpar så mina planer att dansa zumba en stund krossades. 
Jag har bloggat dåligt det sista för att det händer inte så mycket speciellt här och det känns lite meningslöst att skriva blogginlägg utan att egentligen skriva något. Imorgon är det torsdag och då är det nästan fredag, woho! 
På lördag ska jag golfa och jag kan inte påstå att jag är taggad på det men men. 
Nu ska jag kolla fortsätta kolla på "Phineas and Ferb", jag älskar att kolla på Disneychannel fortfarande. Man är aldrig för gammal för disney, hihi. 


Närbild från i lördags 


Snyggaste mössan i en butik i Omaha, köpte den inte... haha



Kommentarer
Postat av: Pappa

Hahaha du e la för go min älskade dotter. Idag va jag och kollade min syn nya jack förstärkare så jag kan läsa vad du skriver hahahah. Ray-ban bågar typ 7000 fattigare men utslaget på några år så!!!!!.
Din smekmånad är nog över vardag även i lilla plainview. Lev din dröm ha kul lovar dej att du inte missar något här hemma.Jag o mamma kommer ju snart över de bara rusar iväg. Eller vill du att jag skickar över mamma tidigare,och jag skiter i att
åka över då kan ju mamma stanna längre. Nä jag ska hälsa på dig. kram Pappa Älskar dig gumman.

2012-09-13 @ 18:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0