Bilder

Lat som jag är så orkar jag inte lägga upp bilder på datorn varje dag så detta blir ett litet bildbomat inlägg. 
Dagen har varit bra, en skön söndag. 
Mike och jag åkte och handlade. När vi kom hem testade jag "chai tea" receptet från Starbucksrecepten jag hittade, hallelujah vad gott det blev. Sedan så gjorde jag middag - ris och kyckling med jordnötssås. 
Efter middagen så chillade jag lite och sen bakade jag cheesecake. Hann aldrig testade den för jag ville gå och lägga mig men min mage är redo för cheesecake imorgon, hihi. 

Vägg i skolan under "homecoming week" 

Ingången till skolan pimpad och fin, "homecoming week" 

Scenen inför "the homecoming ceremony" 


"The football-team" dansar lite "how low can you go?" 

Gracie och jag 


Hejar man på "Pirates" så måste man ju visa det! AARGH! 

Dricker mitt undebara chai, MUMS! 


JELLO!



Kommentarer
Postat av: Johannes Bredberg

Snygg kompis! :O

Svar: Haha, tyck du det! :D
svenskeniamerika.blogg.se

2012-09-27 @ 19:08:37
URL: http://conifiero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0