Bättre än vad jag trodde

Idag var ringde alarmet klockan 07.15, ingen lycka över det.. Kom liite för sent upp till skolan så de fick vända och hämta upp mig, bra start på dagen.. När vi kom till golfbanan var det SVINKALLT och blåsigt så jag gick runt i dubbla tröjor och mysbyxor typ 14 av 18 hål.. Är riktigt stolt över att jag genomförde alla 18 hål utan större frustration, alla klubbor i behåll och ingen "mental breakdown". När jag var färdig med golfen så åkte vi till "the mall" och jag köpte ett par nya jeans.. Jag gick lite för lågt igår när jag dansade vilket resulterade i att de sprack så jag hade inga hela jeans. Älskade att de var 15 dollar rea på jeansen jag hittade! Sedan så åkte vi och hjälpte Heather flytta från ett hus till ett "dorm" på collage och vi åt middag på pizzahut, åt dock chicken alfredo istället för pizza. Spelade lite spel hemma sen när vi kom hem, jag, chris och Mike. Nu ser jag fram emot en god natts sömn och inget alarm på 07.15 imorgon inte! Jag ska soooova!

Vi hann med starbucks, testade "double chocolate chip" MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0