7 pounds

För alla er som antecknar (jag vet att jag gör det iaf)  så har jag gått upp 7 härliga pounds sedan jag kom hit. Ungefär 3 kg, vilket inte är alls farligt om man tänker på vilken förändring jag genomgått de senaste två månaderna med nytt land, kultur, familj, skola, vänner, mat, förkyldning, visdomstandsproblem osv. Jag är ganska nöjd att jag inte gått upp mer. Min kära mor sa att hon gick upp 7 kg (ca 15 pounds) under samma tidsperiod som jag varit här när hon var här i min ålder. Nu har min kropp börjat vänja sig vid allt och även min hjärna så nu är det bara att ta tag i träningen och börja tänka på portionsstorlekar (de är giganstiska här i jämförelse med våra, jag menar en mini-shake på Dairy Queen är typ som vår small om inte liite större, galet). 
Nu ska jag allt försöka få en god natts sömn, imorgon blir det golfträning, ska gå och kolla på en konfirmation i kyrkan och sedan trääna, woho! 
Godnatt! 

Kanske inte riktigt så extremt som på bilden även om det känns så ibland

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag tar den lilla så kan du och halva usa dela på resten. hahahaha Ta tag i saken och börja röra på dig kram Pappa

Svar: Hahahaha, jo jag ska! puss
svenskeniamerika.blogg.se

2012-09-26 @ 11:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0