Veckan sa svisch

Galet att det redan är fredag imorgon IGEN! Känns som att det bara är måndagmorgon, fredag och söndagkväll häromkring, haha. Jag antar att det är bra sak för då går tiden fort vilket betyder att jag har roligt! 
Idag så har jag övat inför min "All-State Choir" audition på lördag. Ska göra en audition för en sammansättning av de bästa sångarna i hela Nebraska. De bildar en jättestor kör under en helg och så har de en konsert i slutet av helgen. När jag började sjunga dessa låtar så skrämde de mig, de var opera aktiga och skrika och snabba hit och dit och hej svejs! Men nu sitter det mesta och en av de svåraste låtarna är faktiskt min favorit nu, haha. 
Fick in en skön löprunda på löpbandet ikväll så det kändes härligt! 
Imorgon är det som sagt fredag och det ska bli skönt. Ska åka till min IEC (EF kontaktperson) och hjälpa henne dekorera inför halloweenpartyt på söndag, och sen vet jag inte riktigt vad som händer med imorgon. 
På lördag har jag varit här i Nebraska i 10 veckor, det är verkligen galet. I tisdags var det 11 veckor sedan jag åkte hem ifrån, 77 dagar sedan, mer än två månader. Helt sjukt, galet. Jag har svårt att förstå detta alltså. 

Studerar och lyssnar på musik som jag antagligen aldrig skulle få för mig att sjunga om det inte vore för detta, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0