Torsdag - Lördag

I torsdagskväll så hade vi "födelsedagskalas" för Kirsten som fyllde 18 igår. Vi bakade tårta, spelade spel, fjantade oss och har allmänt roligt! 
Igår så åkte jag med tjejerna för Kirsten skulle ta sin navelpiercing. Det blev inte av för de hade inget ställe som gjorde det, så det var lite surt. Sedan åkte jag och Erica hem till henne och kollade på "Red Riding Hood". Måste säga att jag är väldigt glad att vi kollade på den när det var ljust ute. Hade det varit mörkt hade jag skitit på mig, haha. Igår kvälll så åkte jag, Chris och Mike iväg och åt Mexikanst och njöt av en fredagkväll hemifrån. 
Idag har jag skypat med min fina vän Emelie och tränat. Joggade/gick i en timme, svettades som en gris men så såå SKÖNT var det. Det är så underbart att verkligen känna att det ger och veta att man faktiskt har förtjänat den där härliga duschen efteråt. 
Nu ska jag läsa lite, är väldigt trött i både kropp och knopp så jag tänker inte göra något mer ansträngande idag. 
Ni får nöja er med en bild, är för lat för att lägga in bilderna på datorn just nu, hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0