Söndag

Idag har inte gått många knop. Har verkligen inte gjort något alls. Kollat på mitt första hela avsnitt av "Svenska Hollywoodfruar" haha, spelat gitarr (det var längesedan för jag har ont i fingrarna nu, illa!), kollat på tv, skypat med pappa, fick in ett riktigt skönt träningspass nu ikväll. Jag har slöat hela dagen och ibland behöver man sådana dagar. 
Jag har funderat lite på om jag uppdaterar min blogg för mycket. Känns lite som ett tecken på att jag inte gör så mycket för jag menar när jag gjorde massa var alldeles för trött för att blogga, hm.. Kan bero på att jag går igenom en liten hemlängtan period och då är det skönt att blogga och skriva av sig lite.. Hm, aja orkar inte tänka på det nu, haha. 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt "Svenska Hollywood-fruar" och sedan ser jag fram emot en skön natts sömn och en härlig vecka! 

Tidsfördriv och skön underhållning, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0