Söndag

Igår så hade jag min audition för "All-state". GIck väl sådär, räknar inte med att komma med... Det var en rolig upplevelse och jag kan nu mera säga att jag kan faktiskt kan sjunga ett stycke av Mozart som inte är "blinka lilla stjärna", haha. 
Vaknade nyss och ska snart hoppa i duschen och käka frukost. Vi ska åka iväg på någon gudstjänst liknande grej en bit bort så det ska bli spännande. 
I eftermiddag är det halloween-partyt! Det ser jag verkligen fram emot! 
Igår hjälpte vi till att dekorera rummet vi ska vara i, det kommer bli väldigt nice ikväll sen! Jag kommer nog bli riktigt skrämd om de gör något läskigt... hahaha. 
Nej, nu ropar frukosten!
Tjo flöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0