Sommar till höst

Igår kunde jag gå hem från skolan i så gott som shorts utan att frysa och idag var jackan på och jag frös som en liten gris. Det har blåst hela dagen, grenar har fallit av träd och ett tag kändes det som att huset skulle blåsa bort, inte riktigt så illa men nästan! Det blåser attan i vilket fall!
Imorgon är det torsdag och veckans sista skoldag för på fredag är vi lediga, inget mig emot! Ska hänga med kompisar imorgon kväll, ska bli väldigt roligt, skönt att man börjar få såpass bra kompisar så att man kan hänga och umgås liksom. Har saknat det men nu börjar det komma så det gör mig glad! Fick in ett träningspass ikväll igen, lika skönt varje gång! Det må inte vara ett stort "gym" vi går till men det är bättre än inget och det duger alldeles utmärkt, jag svettas ju i alla fall, haha.
Fick kanelbullar till lunchen i skolan idag och jag kunde lätt konstatera att jag saknar svenska bullar. Sedan så känns det som om vi gick från sommar till höst över en natt vilket är relativt sant men det ska tydligen bli runt 20 grader nästa vecka igen, vädret här är konstigt.
Nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0