Skype

Vanlig dag i skolan, hände inget speciellt. Matten börjar bli lättare igen nu när vi förhoppningsvis är klara med fraktioner, avskyr de! Är helt klart en decimal-människa när det kommer till matte, haha. Art går bra, vocal går bra och digital media går bra. 
Dagens lätt roligaste händelse var att skypea med min kära vän Johannes. Efter ungefär 2 timmar dog min dator men du såg en aning trött ut Johannes så det gjorde inget, haha (jag vet ju att du läser detta, det sa du ju själv, hihi). Väldigt roligt att prata och se honom igen. 
Insåg också att jag har varit här en femtedel av mitt år redan, lite mer till och med. GALET! 
Ikväll så visste vi den nya koden till gymmet så vi kom lätt in, skönt! Min mage och armar kommer vara döööda imorgon, YES! 
Nu ska jag säga godnatt! Godnatt, haha

Snyggast i världen på skype, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0